Bienvenue sur le site officiel de la commune de Bignan (Morbihan)

Edito du Maire

Des travaux importants
Des travaux importants vont enfin démarrer dans les mois à venir. Nous vous avions informés sur des liaisons douces en direction de Guérignan. Après l'accord du département obtenu récemment, nous pouvons enfin lancer l'appel d'offres. On peut espérer que ces cheminements piétons seront achevés pour l'été. Les travaux de réhabilitation de la zone de Kerjoie (Ronsard) qui sont de la compétence de C.M.C.(Centre Morbihan Communauté)  ont pris du retard du fait d'un appel d'offres très au-dessus de l'estimation. Ils sont relancés et, si tout va bien, les travaux pourraient démarrer avant l'été.
Quant aux autres chantiers : M.A.M. (maison d'assistantes maternelles) et le centre de loisirs, les programmes sont suivis et les chantiers seront terminés dans les temps : avant l'été pour la MAM et vers début novembre pour le Centre de loisirs. Les travaux de voirie rue Anne de Bretagne et sur une partie du site des poètes vont avoir lieu ce mois-ci. Avec les projets, il faut souvent être patient... dossiers, demandes de subventions, appel d'offres, disponibilité des entreprises, sans oublier divers aléas !
                                          Le maire, Louis Morio

Labourioù bras zo
A-benn ar mizioù da zonet e krogo labourioù bras. Koazeet hor boa deoc'h ag hentoù doujus trema ar Gerignan. Goude an asant hon eus bet get an departamant n'eo ket gwerso, e hellomp kas ar galv da ginnigoù. Engortoz omp e vo achivet an hentadoù aveit an dud àr droad-mañ a-benn an hañv. Daleet eo bet labourioù kempenn tachad Kerjoa (Ronsard), hag a zo ur gembeli a K.K.M. (Gumuniezh Kreiz ar Mor-bihan), a gaoz ma oa ur bochad re ger ar galvoù da ginnigoù doc'h ar pezh hor boa rakjedet. Lañset int bet en-dro, ha ma tremen mat an traoù, e hello ar labourioù boulc'hiñ kent an hañv.
Evit a sell doc'h ar chanterioù arall : an TSM (ti skoazellerezed-mamm) hag ar greizenn-dudi, eh a àr-raok ar chanterioù él mand eo raktreset hag e vint achivet e kourz : kent an hañv evit an TSM hag àr-dro penn-kentañ miz Kalañ-gouiañv evit ar greizenn-dudi. Ar labourioù e straed Anna Vreizh hag àr ur lodenn a dachad ar varzhed a voulc'ho ar miz-mañ. Lies e ranker bout pasianted get ar raktresoù...an teuliadoù, ar goulennoù skoaziad, ar galvoù da ginnigoù, get dijablted an embregerezhioù, hep ankouaat an degouezhioù dic'hortoz !

Ar maer, Louis Morio