Bienvenue sur le site de la Commune de Bignan

Edito du Maire

REFLEXIONS A MI-MANDAT

Mars 2017 : nous sommes à mi-mandat. Nous avons réalisé ou mis en œuvre une bonne partie des projets qui avaient été proposés à la population (voirie définitive des lotissements de Kerbaron et du Rondic, site intergénérationnel avec domicile partagé en cours, projet de la MAM sur les rails ainsi que des travaux programmés sur les quartiers du Mégoët, de Beaulieu– Kerviguéno, réfection de la rue du stade, mini stadium et aménagement base VTT à Poublay pour les jeunes, nouvelles signalisations des villages, réforme des rythmes scolaires et double service à la cantine, lancement du programme de travaux d'accessibilité aux PMR et d'économies d'energie). D'autres suivront d'ici la fin de ce mandat (nouveau Centre de loisirs, maison médicale, travaux dans l'église...). Nous avons eu de nombreuses réunions de conseil, des commissions, dépensé beaucoup d'énergie pour la fusion des communautés de communes.

Pour toutes ces raisons, je salue l'équipe qui m'entoure que ce soit les adjoints(es) souvent mis à contribution ou les conseillers municipaux quels qu'ils soient. L'équipe est motivée et fait preuve d'une réelle participation. Il peut y avoir parfois des opinions différentes, des discussions, mais l'important est de tirer dans le même sens pour le bien commun. Nous garderons cette dynamique lors de la deuxième partie de ce mandat.

Le maire, Louis Morio

SOÑJOU E KREIZ AR RESPETAD

Miz Meurzh 2017 : e kreiz ar respetad eh omp. Graet hon eus pe lakaet hon eus e pleustr ar lodenn vrasañ ag ar raktresoù hor boa kinniget d'an dud (an henterezh da vat e lodennaouegoù Kerbaron ag ar Rondig, an dachenn etre rummadoù get ti rannet àr ober, raktres an TSM (Ti Skoazellerezed-mamm) zo lañset mat hag ivez ar labourioù raktreset e karterioù ar Megoed, Beaulieu, Kervigenoù, kempenn straed ar stad, ar stadium bihan ha an dachenn evit ar MTB (marc'h-houarn treuz bro) e Poublei evit ar re yaouank, ur panellerezh nevez evit ar pennherioù, adreizh implij-amzer ar skolioù ha servij doubl er gantinenn, lañsiñ programm ar labourioù da aesaat monedusted evit an dud dalc'het en o c'herzhed hag evit espern an energiezh). Traoù arall a zay kent fin ar respetad-mañ (ur greizenn-dudi nevez, an ti mezegel, labourioù en iliz...). E-leizh a dolpadoù kuzul-kêr, a vodadoù zo bet, lakaet hon eus bec'h da gendeuziñ ar c'humuniezhoù kumunioù.

Evit kement-mañ e roan ma gourc'hemennoù d'ar skipailh a zo tro-dro din, ha pa vez an eilmaered hag a vez goulennet ur bochad traoù dezhe pe ar guzulierion-kêr, n'eus forzh pesort hani bennak e vez. Mennet eo ar skipailh hag e gemer perzh zo a-feson, gwezhavez e vez soñjoù dishañval, koazeadennoù, mes ar pep pouezusañ zo monet àr raok asambl evit mat an holl. Evit an eil lodenn ag ar respetad-mañ e talc'himp get begon c'hoazh.

Ar maer, Louis Morio