Bienvenue sur le site officiel de la commune de Bignan (Morbihan)

Edito du Maire

FÊTES et CONVIVIALITE

De nombreuses fêtes ou diverses manifestations sportives ou culturelles, ont eu lieu ou auront lieu sur la commune comme chaque année. On peut parfois s'interroger sur le devenir de ces rassemblements : lassitude des dirigeants, manque de bénévoles, la malchance à cause du temps... Et pourtant ! Imaginez une seconde la disparition de ces fêtes. Des associations sans ressources, des personnes qui ne se retrouvent plus... Car en dehors du rapport financier, besoin vital des associations, c'est tout un pan de la convivialité qui disparaitrait. Tout le monde a conscience que ces manifestations créent du lien dans la population, entre voisins bien sûr, mais bien au-delà !
C'est bien pour toutes ces raisons que la municipalité aide dans la mesure du possible et selon ses moyens les associations qui s'engagent. Et si vous avez un petit moment, n'hésitez pas à leur faire une petite visite lors de ces manifestations !
Bonnes vacances à toutes et à tous !
Louis Morio, maire

FESTOÙ HA MOGNONIEZH

Bout eh eus bet hag e vo ur yoc'h festoù pe abadennoù a bep sort, sportel pe sevenadurel, er gumun él bep blez. Gwehave e c'hellomp klask gouiet pesort dazont zo d'an tolpadoù-mañ : ha skuizhiñ a ray an aozerion ? an diouer a dud a youl vat, an dichañs en arbenn ag ar gwallamzer...Ha neoazh ! Ijinit 'ta ma yehe ar festoù-mañ da goll. Bout e vehe an diouer a argant aveid ar c'heveladurioù, darempred erbet get an dud... Rak estroc'h hag ar gounit argant zo, daoust m'emañ a bouez evit derc'hel bev ar c'heveladurioù, mont a rahe ur pennad ag ar vignoniezh da goll. Gouiet a raomp holl e vez savet darempredoù etre an dud get an abadennoù-se, etre amezeion, mes estroc'h aveid kement-se !
Chetu perak e klask an ti-kêr, kement ha ma c'hell, sikour ar c'heveladurioù a sav abadennoù. Ma 'peus un tammig amzer, kit d'o daremprediñ pe aozant o abadennoù !
Vakañsoù mat da razh an dud
Louis Morio, maer