Bienvenue sur le site de la Commune de Bignan

Edito du Maire

VERS LA FIN DE TROIS CHANTIERS

Enfin on en voit le bout, comme on dit... Trois secteurs étaient en travaux sur notre commune depuis plusieurs mois. Quand vous lirez ce bulletin, le chantier rue du stade sera sans doute à peu près terminé ; en tous cas, la voirie sera entièrement rétablie. Il restera les finitions à réaliser par le paysagiste.
Les secteurs du Mégoët et de Beaulieu avancent à grands pas grâce à une
équipe en charge de chaque secteur. On peut espérer que la voirie définitive sera opérationnelle en novembre.
La réfection de la voirie en mauvais état, programmée chaque année, est en cours et sera terminée très bientôt. Nous avons également un peu de peinture au sol prévue pour refaire certains stops, « cédez le passage »... plus ou moins effacés.
Les riverains que nous félicitons pour leur patience pourront retrouver un peu de quiétude.
D'autres travaux vont suivre : le centre de loisirs sans hébergement dont la première pierre sera posée au cours du deuxième trimestre 2018. La MAM (Maison d'Assistantes Maternelles) sur le site des Poètes devrait démarrer également en début 2018.
                                        Louis Morio, maire

BOUT EH EUS TRI CHANTER ÀR AN ACHIMANT
Gwelet e vez penn-diwezhañ anezhe, él ma lârer... A-c'houde meur a viz' oa abourioù e tri zachad en hor c'humun. Pa voc'h é lenn ar c'hannadig-mañ e vo tost achiv chanter straed ar stad perchañs ; an hentoù a vo peurachiv atav. Ne chomay nemet labourioùgoù d'ober get ar liorzhour.
Mont a ra, tachadoù ar Megoed ha Beaulieu, àr-raok fonnapl get ur skipailh e-karg e pep tachad. Engortoz omp e vo lakaet e-pleustr an hentoù da vat a-benn miz Kalan-Gouiañv

Raktreset e vez bep blez kempenn an hentoù e stad fall, àr ober int, achivet e vo ar labourioù edan berr. Dober zo,ivez, a liviñ linennoù un nebeud stopoù, « lezit da dremen »...hanter diverchet mard int.
Gourc'hemennoù d'an tud é chom a-gostez ar chanterioù evit o fasianted, gell' a raint kavouit un tammig sioulder en-dro.
Labourioù arall zo da zonet : ar greizenn-dudi hep reiñ lojeris, lid lakaat ar maen kentañ 'vo dalc'het durant an eil trimiziad e 2018. An TSM (Ti Skoazellerezed-Mamm), e tachad ar Varzhed, a zelehe krogiñ e penn-kentañ 2018 ivez.
                                  Louis Morio, maer

Stal-reneveziñ Kergwehenneg en he lojeriz nevez

Ha pa chom, Stal-reneveziñ rannvroel, didrouz e-mesk savadurioù Kergwehenneg, eh eus anezhoñ memestra hag emañ a bouez e bed an arz. Meret eo él ur c'heveladur lezenn 1901, bout eh eus anezhoñ a-c'houde gwerso (1984) e Kergwehenneg, en unan a gazelioù ar c'hastell. Dilojet he deus ar sizhunioù paseet, emañ bremañ en ur lojeriz ag ar savadurioù a veze implijet get servijoù Kambr ar labour-douar a-raok. Aet eo meur a gantad metr bennak pelloc'h, en ur lojeriz kempennet get an Departamant (mersi bras dezhe evit kement-se). Embann a raomp emañ (él maer ha besprezidant ar stal) omp koutant bras, rak darbet eo bet dezhi monet kuit.

Er stal e kaver 4 renevezer hag ur genurhierez, micherourion wirion a gempenn hag a lak da dalvout, delwennoù pe traoù a bep sort...Èl-se eo he deus kempennet, ar stal, Krist bras chapel ar Bezeù ; Bremañ e raont àr-dro ur stern-aoter bihan « ar Werzhiez hag an aeligoù. Anavet mat eo ar stal e kornôg Frañs a-bezh ha pelloc'h c'hoazh, hrevez ar goulennoù hag ar rakprizioù miret.

Neuze, chañs vat d'ar stal-reneveziñ rannvroel en he lojeriz nevez

Louis Morio, maer                                                                                                                                                                                               Vakañsoù mat da razh an dud !