Bienvenue sur le site de la Commune de Bignan

Edito du Maire

Bonnes fêtes de fin d'année
Nous sommes au mois de décembre. Déjà ! Et voilà les fêtes de fin d'année qui se profilent : Noël et les voeux du Nouvel an. Comme dit l'écrivain irlandais Ken Bruen : «Ce n'est pas le temps qui passe mais nous qui passons». Et à ce titre, nous pensons trop souvent au moment présent (encore que... ?) et pas assez au futur qui nous interroge. Nous commémorions récemment les fins de guerre, les armistices, mais la guerre aussi a changé. Nous ne sommes pas à l'abri de menaces tout à fait différentes avec les attentats. Nous avons aussi le changement climatique qui se fait de plus en plus sentir. Aussi il y a urgence à mettre en oeuvre les moyens pour faire face et ne pas attendre que çà nous tombe sur la tête. Pensons à nos enfants, nos petits-enfants. Un vaste programme au niveau national et international, mais auquel chacun peut certainement amener sa petite pierre.
Mais, que cela ne nous empêche pas de vivre et de participer aux agapes prévues en cette fin 2017.
Joyeuses fêtes de fin d'année.
                                        Le maire, Louis Morio

Festoù fin ar blez a-feson
Degouezhet eo miz an Azvent. Dija ! Setu festoù fin ar blez é tonet : Nedeleg ha hetoù ar blez nevez, él ma lâr ar skrivagour iwerzhonat Ken Bruen « N'emañ ket an amzer hag a dremen mes ni hag a dremen » Hag evit kementse, re lies, e soñjomp en amzer a-vremañ (ha bout ma...?) ha re nebeut en amzer da zonet a ne ouiamp penn anezhi. N'eo ket gwerso e lidemp fin ar brezelioù, an arsavioù-brezel, mes chañchet en deus ar brezel ivez. N'eus den erbet er-maez bout lakaet diaes get darvoudoù dishañval él ar gwalldaolioù; Bout eh eus ivez hag ar chañchamant hin hag eh ya da wir muioc'h-mui. Neuze, mall bras eo deomp taliñ doc'htoñ, ne chomomp ket difich ha bout tapet berr getoñ. Soñjomp en hor bugale, en hor bugale-vihan. Bout eh eus ur programm bras broadel hag etrebroadel, mes peb unan a c'hell ober e lod surwalc'h.
Mes, Emañ ret deomp beviñ memestra, ha monet d'ar chervadoù raktreset e fin ar blez 2017.
Graet bourrapl en ho festoù fin ar blez.
                                   Ar maer, Louis Morio