Bienvenue sur le site de la Commune de Bignan

Edito du Maire

Après les fêtes, la rentrée !

L'été est passé... Nos fêtes de l'été ont obtenu le succès qu'elles méritaient. Que ce soit les pardons de N-Dame des Fleurs au Bézo, de St Laurent aux Fontaines ou la fête des voitures anciennes à Kerguéhennec, voire le récital du 31 juillet qui a drainé également la foule au château, ou le Tour de l'Avenir qui a été un moment exceptionnel... Merci encore à tous les responsables et aux bénévoles pour ces moments de fête et de convivialité.
La rentrée est désormais faite pour tout le monde : les écoles ont déjà ouvert leurs portes. Les entreprises ont également repris le collier pour faire avancer leurs travaux. Je souhaite, au nom du Conseil Municipal, une bonne rentrée à toutes et à tous.
                                      Le maire, Louis Morio

Stal-reneveziñ Kergwehenneg en he lojeriz nevez

Ha pa chom, Stal-reneveziñ rannvroel, didrouz e-mesk savadurioù Kergwehenneg, eh eus anezhoñ memestra hag emañ a bouez e bed an arz. Meret eo él ur c'heveladur lezenn 1901, bout eh eus anezhoñ a-c'houde gwerso (1984) e Kergwehenneg, en unan a gazelioù ar c'hastell. Dilojet he deus ar sizhunioù paseet, emañ bremañ en ur lojeriz ag ar savadurioù a veze implijet get servijoù Kambr ar labour-douar a-raok. Aet eo meur a gantad metr bennak pelloc'h, en ur lojeriz kempennet get an Departamant (mersi bras dezhe evit kement-se). Embann a raomp emañ (él maer ha besprezidant ar stal) omp koutant bras, rak darbet eo bet dezhi monet kuit.

Er stal e kaver 4 renevezer hag ur genurhierez, micherourion wirion a gempenn hag a lak da dalvout, delwennoù pe traoù a bep sort...Èl-se eo he deus kempennet, ar stal, Krist bras chapel ar Bezeù ; Bremañ e raont àr-dro ur stern-aoter bihan « ar Werzhiez hag an aeligoù. Anavet mat eo ar stal e kornôg Frañs a-bezh ha pelloc'h c'hoazh, hrevez ar goulennoù hag ar rakprizioù miret.

Neuze, chañs vat d'ar stal-reneveziñ rannvroel en he lojeriz nevez

Louis Morio, maer                                                                                                                                                                                               Vakañsoù mat da razh an dud !